Informazio praktikoa | Bezeroarentzako arreta

Bezeroarentzako arreta

Bezeroarentzako arreta-zerbitzuko jarduerak MERCABILBAOk sustatzen dituen zerbitzu guztiei dagozkie.

MERCABILBAOk kalitatearekin, ingurumenarekin eta segurtasunarekin duen erantzukizuna ez da postuen alogerarekin eta fruta hozkailuan gordetzearekin amaitzen. Bezeroarekin hartuta daukagun konpromisoa urrunago doa, honako jarduera hauen bitartez:

Bezeroarentzako arreta zerbitzua

MERCABILBAOk honako zerbitzu hauek dauzka:

  • Instalazioen mantentze-lanak
  • Konponketa-zerbitzua
  • Zaintza-zerbitzua

Erreklamazioen tratamendua

MERCABILBAOk erreklamazioei arreta egiteko sistemarik ere badauka; eta erreklamazioak aurrez aurre edo Gizarte Aholkularitzarako Batzordearen bidez aurkez daitezke. Erreklamazioa aurrez aurre eginez gero, MERCABILBAOko edozein langilek egingo dio arreta bezeroari dagokion orria betez, eta arazoarekin zerikusia daukan sailaren buruari helaraziko dio. Sailaren buruak aldez aurreko txostena emango dio zuzendari nagusiari eta horrek erabakiko du eskaera horri ekintza zuzentzailea eta/edo prebentzioko ekintza dagokion. Dena dela, sailaren buruak eskaeraren ebazpenaren berri idatziz emango dio erreklamazioa egin duenari.

Nabarmendutako gaurkotasuna

Albistea

Bizkaiko 2.100 ikasle baino gehiagok parte hartuko dute 2019-2020 Zentzumen Tailerretan

Gehiago irakurri

Iragarki ofiziala

Ezhoizko Bazkide Orokorra

Gehiago irakurri

Prentsa oharra

MERCABILBAOK TOKIKO MERKATARITZA BULTZATZEKO KANPAINA JARRI DU MARTXAN, KALITATEZKO PRODUKTUEN ERREFERENTE GISA

Gehiago irakurri

Urteko txostena

2018 urteko txostena

Deskargatu

Sartu bideoen atalera

Ikusi bideoak

Argitalpena

Lau urtaroak

Deskargatu

Esta web utiliza 'cookies' propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Al navegar o utilizar nuestros servicios el usuario acepta el uso que hacemos de estas 'cookies'.

Informazio gehiago