Informazio praktikoa | Bezeroarentzako arreta

Bezeroarentzako arreta

Bezeroarentzako arreta-zerbitzuko jarduerak MERCABILBAOk sustatzen dituen zerbitzu guztiei dagozkie.

MERCABILBAOk kalitatearekin, ingurumenarekin eta segurtasunarekin duen erantzukizuna ez da postuen alogerarekin eta fruta hozkailuan gordetzearekin amaitzen. Bezeroarekin hartuta daukagun konpromisoa urrunago doa, honako jarduera hauen bitartez:

Bezeroarentzako arreta zerbitzua

MERCABILBAOk honako zerbitzu hauek dauzka:

  • Instalazioen mantentze-lanak
  • Konponketa-zerbitzua
  • Zaintza-zerbitzua

Erreklamazioen tratamendua

MERCABILBAOk erreklamazioei arreta egiteko sistemarik ere badauka; eta erreklamazioak aurrez aurre edo Gizarte Aholkularitzarako Batzordearen bidez aurkez daitezke. Erreklamazioa aurrez aurre eginez gero, MERCABILBAOko edozein langilek egingo dio arreta bezeroari dagokion orria betez, eta arazoarekin zerikusia daukan sailaren buruari helaraziko dio. Sailaren buruak aldez aurreko txostena emango dio zuzendari nagusiari eta horrek erabakiko du eskaera horri ekintza zuzentzailea eta/edo prebentzioko ekintza dagokion. Dena dela, sailaren buruak eskaeraren ebazpenaren berri idatziz emango dio erreklamazioa egin duenari.

Nabarmendutako gaurkotasuna

Albistea

Mercabilbaok Costa Ricako ordezkaritza batek merkataritza eta inbertsioak sustatzeko Euskadira egin duen bisitan hartu du parte

Gehiago irakurri

Iragarki ofiziala

Ezohizko Bazkide Batzar Orokorra

Gehiago irakurri

Prentsa oharra

BILBOKO PORTUAK ETA MERCABILBAOK FRUIT ATTRACTION AZOKARA BIDAIATUKO DUTE, EUREN NAZIOARTEKOTZE ESTRATEGIAN AURRERA EGITEKO

Gehiago irakurri

Urteko txostena

2017 urteko txostena

Deskargatu

Sartu bideoen atalera

Ikusi bideoak

Argitalpena

(ES) Las cuatro estaciones

Deskargatu

Esta web utiliza 'cookies' propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Al navegar o utilizar nuestros servicios el usuario acepta el uso que hacemos de estas 'cookies'.

Informazio gehiago