Informazio praktikoa | Bezeroarentzako arreta
Bezeroarentzako arreta-zerbitzuko jarduerak MERCABILBAOk sustatzen dituen zerbitzu guztiei dagozkie.
MERCABILBAOk kalitatearekin, ingurumenarekin eta segurtasunarekin duen erantzukizuna ez da postuen alogerarekin eta fruta hozkailuan gordetzearekin amaitzen. Bezeroarekin hartuta daukagun konpromisoa urrunago doa, honako jarduera hauen bitartez:
MERCABILBAOk honako zerbitzu hauek dauzka:
MERCABILBAOk erreklamazioei arreta egiteko sistemarik ere badauka; eta erreklamazioak aurrez aurre edo Gizarte Aholkularitzarako Batzordearen bidez aurkez daitezke. Erreklamazioa aurrez aurre eginez gero, MERCABILBAOko edozein langilek egingo dio arreta bezeroari dagokion orria betez, eta arazoarekin zerikusia daukan sailaren buruari helaraziko dio. Sailaren buruak aldez aurreko txostena emango dio zuzendari nagusiari eta horrek erabakiko du eskaera horri ekintza zuzentzailea eta/edo prebentzioko ekintza dagokion. Dena dela, sailaren buruak eskaeraren ebazpenaren berri idatziz emango dio erreklamazioa egin duenari.
Mercabilbaok sarrera nagusiko langileen funtzionamendua eta segurtasuna hobetu ditu
Akzio propioak amortizatzeagatik kapitala murrizteari buruzko iragarkia
MERCABILBAO MERKATU JASANGARRIAGORAKO BIDEAN DOA, 2021EAN 257.100 TONA BAINO GEHIAGO MERKATURATUTA
2021 urteko txostena
2020 urteko txostena